Volgers

donderdag 29 januari 2015

Wnters tafereeltje

Hallo allemaal,

Deze keer geen kaart maar heb ik me eens de afgelopen dagen lekker uit geleefd op een canvas.

Het canvas heb ik eerst bewerkt met gesso. Daarna heb ik een mask mal van Dutch Doobadoo erop gelegd en ben ik aan de slag gegaan met modelleerpasta voor de achtergrond. Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien op de foto maar het zijn allemaal sneeuwsterren.

Toen dit droog was heb de ingekleurde stempels erop gedaan en het hekje en de lantaarn. De beide Tilda's (Ski star Tilda en Tilda in cozy coat) en de stempel winter day background zijn gekleurd met Sennelier en H2O's.

Voor de sneeuw op de bomen, hekje, lantaarnpaal en bij de Tilda's heb ik snow tex gebruikkt.

Het woord winter heb ik gemaakt met de scrabble letters van Noor Design. Deze heb ik eerst gestempeld met VersaCraft en toen embossing poeder erop gedaan het merendeel verwijdert en wat bleef zitten op de inkt bewerkt met een heat tool.

Aangezien de achtergrond uit sneeuwsterren bestaat heb ik deze ook laten terugkomen op de voorgrond.

En zo werd het een winters tafereeltje wat zeker bij het weer past van vandaag en de aankomende dagen.

Met deze canvas wil ik graag meedoen aan de volgende challenge:

Addicted-to-stamp-challenge # 96 Winter & DT call.

Iedereen bedankt voor de lieve reactie's op mijn vorige post zowel op mijn blog als op FB. Laat gerust een berichtje achter ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Iedereen een fijne dag en wees voorzichtig met de gladheid. Tot gauw.

Veel liefs,

Elles

6 opmerkingen:

  1. Awesome! Thanks for joining at ATSC: Winter, and good luck for the DT Call
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. really lovely winter scene! I love this stamps and the way you've used them with the snow effect
    thanks for taking part in addicted to stamps challenge! Hope to see you soon
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, love the Winter scene you have created. Thanks for joining us in our challenge at Tilda's Town.
    Hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This canvas is super cute sweetie!!
    I've been wanting to make one for so long.. Maybe these days.. Anyway..
    Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous work!! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend Mixed Media canvas Elles!! Ziet er super uit!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen